Asociația Integra România (partener 4) împreună cu Fundația Filocalia (Lider de parteneriat), Grupul de presa Medianet SRL (partener 1), SIVECO Romania SA (partener 2) și Fundaţia pentru Dezvoltare Economică şi Integrare Europeană (partener 3) derulează proiectul “Oportunități pentru viitor prin șanse egale”, finanţat în baza contractului de finanţare cu număr de identificare: POSDRU//144/6.3/S/131904, în cadrul POSDRU 2007 – 2013, ID 131904, cod SMIS 53888.
În cadrul proiectului menționat mai sus, Asociația Integra România oferă servicii de sprijin pentru dezvoltarea carierei femeilor și asistența pentru începerea unei afaceri proprii (alegerea formei de organizare potrivite, aspecte fiscale, realizarea unui plan de afaceri).
Persoanele care pot beneficia de aceste servicii de asistenta sunt femeile care fac parte din grupul tinta din cadrul proiectului, au participat sau vor participa la cursurile de formare profesionala calificare/recalificare sau la seminarul de egalitate de sanse organizate in cadrul proiectului.
Exprimarea intenției de a beneficia de aceste servicii de sprijin se realizează prin completarea Cererii de înscriere și transmiterea acesteia până la data de 30.09.2015 la adresa de email: afacere@integraromania.ro, integra@integraromania.ro fax: 0359.410.853, prin poștă/curier sau direct la sediul Asociației Integra România din Oradea, str. Roman Ciorogariu nr. 24, et. I..
Persoanele înscrise vor fi contactate de expertul consultanță afaceri pentru stabilirea detaliilor de organizare.
Un număr de 10 femei care doresc să demareze o activitate independentă vor beneficia de o subvenție de sprijin. Detaliile legate de modalitatea de acordare a subventiilor se regasesc in Procedura de acordare a subventiilor.
Pentru alte informații și detalii vă stăm la dispoziție.
Persoana de contact: Flavia Cazan, expert consultanță afaceri, tel.: 0359.410.852, 0259.415.023, email: afacere@integraromania.ro, adresa: Oradea, str. Roman Ciorogariu nr. 24, et. I.
Pentru a descărca cererea de înscriere accesați acest link: Cerere înscriere.